Επιλογής
ΘΕΩΡΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
-
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Διαλέξεις 3 ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Επιλογής, Ειδίκευσης γενικών γνώσεων ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: Ελληνική ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Ναι - ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
-
Μαθησιακά Αποτελέσματα Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να
Κατανοούν τις βασικές έννοιες και τις κύριες τεχνικές της Διοικητικής Επιστήμης και συγκεκριμένα της Θεωρίας Λήψης Αποφάσεων
Κατανοούν τη χρήση των Πληροφοριακών Συστημάτων Διοίκησης (MIS) ως εργαλείο λήψης αποφάσεων
Αναγνωρίζουν τις δυνατότητες εξεύρεσης ευκαιριών (διαφορά υπάρχουσας-επιθυμητής κατάστασης), της εξεύρεσης πιθανών τρόπων δράσης (εναλλακτικές), καθώς και επιλογής μεταξύ τρόπων δράσης (απόφαση)
Κατέχουν τις απαραίτητες γνώσεις και τις δεξιότητες εκείνες που θα τους βοηθήσουν να χρησιμοποιήσουν τα απαραίτητα Πληροφοριακά Συστήματα Λήψης Αποφάσεων στα υπόλοιπα μαθήματα και τις εργασίες τους.
Η παρακολούθηση των εργαστηρίων θεωρείται απολύτως αναγκαία για την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.
Γενικές Ικανότητες Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών, Σχεδιασμός και διαχείριση έργων, Αυτόνομη Εργασία - ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-
Τίτλος ενότητας Βιβλιογραφία Σύνδεσμος παρουσίασης Εννοιολογικός ορισμός της απόφασης E-class σημειώσεις Λήψη αποφάσεων με συνθήκες βεβαιότητας E-class σημειώσεις Διαπίστωση του προβλήματος ή της ευκαιρίας Κεφ. 1, Kroenke Ανάπτυξη /Εξεύρεση εναλλακτικών λύσεων Κεφ. 2, Kroenke Αξιολόγηση εναλλακτικών λύσεων Κεφ. 3, Kroenke Τεχνικές Διοικητικής Επιστήμης: Συχνότερα Χρησιμοποιούμενες Μέθοδοι Κεφ. 7, Kroenke Γραμμικός Προγραμματισμός: Ανάλυση Ευαισθησίας και Ερμηνεία των Λύσεων Κεφ. 8, Kroenke Μοντέλα Διανομής και Δικτύων Κεφ. 9, Kroenke Ακέραιος Γραμμικός Προγραμματισμός Κεφ. 1, Kroenke Προγραμματισμός έργων: Τεχνική αξιολόγησης και αναθεώρησης προγράμματος (PERT)/Μέθοδος κρίσιμης διαδρομής (CPM) Κεφ. 1, Wallace Προσομοίωση Κεφ. 2, Wallace Ανάλυση Αποφάσεων Κεφ. 3, Wallace Θεωρία Πολυκριτήριας Ανάλυσης Κεφ. 5, Wallace Τρόποι αξιολόγησης φοιτητή: Πρόταση 1 Συμμετοχή σε ατομική ερευνητική εργασία Πρόταση 2 Συμμετοχή σε τελική 2ωρη γραπτή εξέταση Πρόταση 3 Συμμετοχή σε ομαδική ερευνητική εργασία - ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
-
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. Η παράδοση του μαθήματος πραγματοποιείται πρόσωπο με πρόσωπο ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κατά τη διδασκαλία και στην επικοινωνία με τους φοιτητές χρησιμοποιούνται ΤΠΕ (χρήση powerpoint και videoprojector για την παράδοση των διαλέξεων και χρήση e-class και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επικοινωνία με τους φοιτητές). ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου Διαλέξεις 39 ώρες διδασκαλίας Αυτοτελής μελέτη 26 ώρες Εκπόνηση εργασίας 10 ώρες Σύνολο μαθήματος 75 ώρες ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
.
Ερωτήσεις Κρίσεως που μπορούν να λάβουν τη μορφή Δοκιμασίας Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεων Σύντομης Απάντησης, Επίλυσης Προβλημάτων, Θεμάτων Ανάπτυξης με τη χρήση Μελετών Περίπτωσης για την αξιολόγηση των φοιτητών. Η βαθμολογία των φοιτητών προκύπτει 60% από την επίδοσή τους κατά την τελική γραπτή εξέταση και 40% από την εργασία τους που αφορά την παρουσίαση ενός άρθρου δημοσιευμένου σε διεθνές επιστημονικό περιοδικό. - ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-
Βιβλίο [59392670]: Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης στην Πράξη, Kroenke M.David, Boyle J.Randall
Βιβλίο [41955482]: Διοικητική επιστήμη, Anderson David R., Sweeney Dennis J., Williams Thomas A., Martin Kipp
Βιβλίο [32997790]: Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης, Wallace Patricia Λεπτομέρειες